Q太郎

Q太郎

 

港譯: Q太郎
原名:オバケのQ太郎
作者:藤子不二雄(即藤子·F·不二雄與藤子不二雄A的合著)

畫Q太郎

日版OP :新・オバケのQ太郎 
作詞 : 東京ムービー企画部
作曲、編曲 : 山本直純
歌 : 堀絢子&ニューロイヤル

港版主題曲 試聽

太奇太妙望著誰亦笑
太奇太妙日日陪住跳
樣子不算十分俏 望落十分美妙
勤力其實無事忙 明明麻煩仍在笑
動作古怪實嚇一跳 辦法每每出意料
個身個樣似香腸 臃臃腫腫特別俏
IQ雖不算高 也足以炫耀
你笑我怪相 我說無緊要
同伴亦笑我"論盡"頑皮活潑
覺得我好玩到不得了!

小三手記

最鐘意O次郎,同佢句「爸譏啦打」^^

P女好像甚麼都變到,可是Q太郎只會變幾樣,最拿手是變一隻鞋,Q太郎個大口變成可以穿入去個鞋口。

4 回應 so far »

  1. 1

    readandeat said,

    我記得的Q太郎主題曲是這樣的。

    人人話真心鍾意他,
    人人話真心鍾意咁至開心啦
    佢令我地開心歡笑真真誇誇啦,
    生得啦鬼馬,
    最怕甩大牙,
    個個都好怕誇啦啦
    唔同傻人冇頭髮
    淨係生出三腳叉
    Q太郎Q太郎
    有佢冇有怕
    Q太郎Q太郎
    係我地嘅好朋友嚟架

    Q太郎入面仲有個叫O仔的。

  2. 2

    kconan said,

    這首歌小三沒多少印象,記不起旋律。找了一個日版的op[新・オバケのQ太郎]歌 : 堀絢子&ニューロイヤル, 想問是不是這個底音?

    O仔?不是O次郎嗎?
    不是只有OPQ嗎?O次郎,P女,Q太郎;女朋友是U子,對頭是渡龍。

  3. 3

    readandeat said,

    即係乜旋律?有沒有地方可以聽到的?

    以前卡通片播時叫O仔的,佢有個妹添。

  4. 4

    kconan said,

    原本已經加上了連結讓你聽的(本網所有綠色的地方都是有連結的) 

    像這:

    不過在這再post一次也無妨 <http://www.youtube.com/watch?v=cUEUfkir_4M>


Comment RSS · TrackBack URI

發表留言